farväldrink

Imorse när jag kom in så såg jag chefen för första gången på typ 20 dagar. Han har varit bortrest och så har vi gått om varandra på jobbet.
Men han satt och uppdatera mig om vilka nya uppdrag han fått och sånt. Det kliar i hela kroppen - han har världsspännande uppdrag hela tiden!!

Men i alla fall. Vi kom in på att det är min sista vecka och han föreslog att vi ska ha en avslutningsdrink här! Woho!
Alla börja bläddra i sina kalendrer som illrar och kvinnan som sitter här närmast mig blev överlycklig och avboka sitt möte på sekunden, haha!
Hon hade för några dagar sagt att det nu hade gått ett tag sen chefen hade bjudit på sprit.

Men herregud! HAHA. Det är rena arabfesten här nu!
Anders på kontoret kom in och fråga om chefen hade bra musik som man kunde dansa till men då svara chefeb att han skulle hålla sig tills på fredag då vi skulle ha den här avslutningsfesten för mig.
- ÅH! Men kan inte du ta med dig arabmusik då?! Jag ÄLSKAR det!
- eeh..jag lyssnar inte på arabisk musik, men jag kan kolla om mina föräldrar har. men tvivlar på det!
Sen så bad lotta honom att lägga ner hans fördomar. Haha
Men nu så pumpas arabiskmusik ut ur högtalarna - för att chefen hade tydligen lite sånt i Ipoden. haha?!

Om en timma är det lunch. Jag är redan hungrig.

Och bara så att alla vet: Idsala hade en bajsattack imorse vilket gjorde att hon missa bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0