Fiskminne

Nu äntligen funkar bloggen igen! Har haft mycket jag velat delat med mig, men jag med mitt nya fiskminne har ingen aning om vad det var. Helt seriöst.

Sitter hemma idag och jobbar, skönt.. men jag känner att jag närsomhelst kommer att bli sjuk som ett as. Har kännt det i halsen i typ 10 dagar nu, idag mer än nånsin.
Fick i alla fall sova mer än vanligt, trots att jag blev väckt av att Samora ringer mig i sömnen?
Hon ringde mig runt fem men jag la på, men ringde upp igen, också i sömnen? Och frågar vafan hon tänker med när hon ringer mig så sent, eller tidigt?
Å då hade hon ingen aning om att hon hade ringt mig. Å sennär jag lägger på så ser jag att hon hade ringt mig en gång innan också! Haha
Och ett sms också. Fast inte av henne dårå.

Vet inte om jag berättade att jag skrev en tenta dagen innan Samoras förlovning? Klarade den i alla fall!:)
Idag är det meningen att vi ska få reda på vilka "restplatser" det är kvar för utomlandsterminen (de platser som inte blev fylla och de platser som folk tackat nej till)
Söker man nu så är man nästintill garanterad platsen, men jag är fortfarande osäker på ifall jag ska köra på eller inte.

Nä, nu har jag skrivit alldeles för mycket.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0