fylld med energi och övertrött






Har precis kommit hem efter en eftermiddag/kväll på stan med middagsintag vid piren och nu är det meningen att jag ska hoppa in i duschen en snabbis för å sen däcka i säng....

Ett problem dock.
Kom precis på att jag intagit fyra stora koppar kaffe idag. Fyra st.
Sova? DET kan jag i princip GLÖMMA!
Jag som varit sjukligt trött hela dagen. Suttit på nålar av rastlöshet och inte kunnat koncetrerat mig det minsta.
Istället har jag stått där på fjärde våningen och tittat ner på treans våning, såg alla små söta kycklingar, till nollor (alltså, de nya mkv:arna) kom ut, överlyckliga efter metodtentan.
Jag tänker mest på hur mycket de måste ha lidit denna kursen. Hur de klarat av lärarn, å vilken befrielse de känner efter tentan.
image531

En sån dag har det varit.
Men mitt hår har varit snyggt i alla fall. Hörde det inte bara en eller två gånger. Hemligheten? Tyvärr, den nakna sanningen är; smuts. Har inte tvättat håret sen i lördagseftermiddag...så pass, så pass!

Jag är övertrött och proppad med energi, på en å samma gång - hur ska det här gå?! Om det hade varit en onsdag så skulle jag inte tvekat på kåren alltså...det är exakt sånt här humör som krävs för kåren.

Och nu har grannen börjat spela sin turkiska musik. Jag älskar Råslätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0