gratulationer!

Fabbe: försöker du vara snäll och kommentera två gånger, som om det vore två olika personer som kommenterat? Jag ser ju att det är du som gör det, dumhuve. Eller så är det helt enkelt den andra systern, eller den tredje för den delen. Eller Sibar. Eller Idsala. Eller Ilham.
Rena rama frälsningsarmen är det hos oss.

I alla fall.
Min favoritunge fyller år idag!! Så himla söt är hon.
Jag minns för två år sedan, då satt jag på skolbänken på någon tråkig lektion och..eehm, pluggande. Satt mest och tänkte på studenten, alla studentfester, mösspåtagningen å allt det där då jag plötsligt vände mig om till en i klassen och sa:
- Idag får Katie Holmes och Cruise barn.
Och visst fick de det?
Suri fyller år idag!!
 S Ö T!

Idag har jag grillat för första gången i år. Det blev hamburgare! Å så har jag invigt pilotbrillorna för i år.
Eller oj, nu ljög jag,gjorde det redan igår.

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Poe-Poe Potato

så du har grillat... ingen plusmeny? inga pommes?

2008-04-23 @ 15:47:07
URL: http://the-story-about-sweden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Meeh haha jag skrev ju mitt namn!:P de va inte meningen att du ska tro att de va från olika personer! daaah, hade lyssnat på den några gånger efter första kommenatren o då kom den andra kommentaren :D

2008-04-23 @ 17:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0