Katrin Schulman slutar blogga!

image489

Katrin!! Katrin Schulman har slutat blogga! Nooooo...!!
Den enda bloggen som jag gillade till 110%!! Hoppas att hon dyker upp någon annanstans - snart!


image488

För övrigt så har min eftermiddag varit seg, riktigt riktigt seeg. Var ju uppe så sent igår med ansökningarna och gick upp väldigt tidigt imorse för att kunna ringa det internationella kontoret och fixa klart allt. Sekunden jag kom hem igen, efter att ha postat dem så kände jag bara för att slänga mig på sängen för att sova.
Är helt sluuut.
Efter en lunch + en stoor kopp svart kaffe så är jag fortfarande hur sömnig som helst. När är det kväll?

Än ska jag inte sova, ska ut och promenera en stund med kusinen. Men sen...sen är det sömn som gäller!

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0