kollar in blondinbella

Kom på en sak som jag ville skriva då blogg.se var nere och det var att när jag satt på praktiken, på kontoret så kollade jag upp från dataskärmen för att sträcka på mig litegran.

Då ser jag att en av kvinnorna som sitter i samma rum som mig, kollar in blondinbellas blogg. Nu snackar vi alltså, en 40 årig, egentföretagare med familj och lägenhet i stan.
Det var faktiskt lite roligt att se.

Godmorgon förresten!
Har precis käkat frukost, medans mamma och hennes två arbetskamrater satt och fika. Alltid kul när just de två är här.
Ska alldeles alldeles snart börja plugga. Måste få klart det här arbetet som jag låtit släpa omkring nu i nästan tio dagar.

Gissa vad det är för dag idag? Lillsystern blir nio år. Det här är alltså min syster som jag ser som en liten bebis fortfarande.

Gratta henne vettja!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0