långfredag

Tjoho boho!

Sitter just nu i mitt rum med en bränd handflata (har målat ägg) en kopp kaffe - svart, som samvetet och en praktikrapport som en aningens försenat. Men lärarn är för gå för å oroa sig över det!

Herregud, min syster kom precis in i mitt rum och visa att Södertäljes lokaltidning har Dogges framträdande på förstasidan. Han hade tydligen varit på hennes skola och sjungit, eller rappat eller vad han nu gör när d invigde deras nya bibliotek.
Han gör verkligen allt för några riksdaler.

image521

I alla fall.
Idag bär det av till kyrkan. Jag firar påsk nu, en hel månad efter alla andra. Jag har en världssöt klänning som jag ska på ha söndag, men tills dess ska vi sörja att jesu korsfästelse I guess. Stört att vi firar påsk på olika datum, orka döda Jesus ännu en dag och låta honom uppstå ännu en dag....

Nä, nu ska jag skriva klart praktikrapporten, en sida kvar!

Kommentarer
Postat av: fabbe

hahaha de där va lite roligt faktist!

2008-04-29 @ 22:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0