mest ordbajs

Ögonen är snustorra, nacken är hård som sten, fingrarna stela som få...är det tenta imorgon, så är det det.
Nej, inte tenta...utan tentor. Skjut mig.
Att skriva ihop alla anteckningar tar typ tusen ggr så längre tid än jag planerat, tid opptimist - jamänvisst.

Sen vet jag inte om situationen blir bättre av att solen lyser på idag. Man vill ju ut! Men samtidigt tror jag att jag hade legat i spädbarnsställning i duschen och gråtit ihjäl mig om det hade varit grått och regn.

Imorgon eftermiddag, gaaah - KOM!!
Firar min födelsedag på riktigt imorgon, eller..för typ, tredje gången. Ska ut och käka middag på Twin City, vilka det blir med är ännu inte helt klart. I alla fall inte helt å hållet. Gabriella och Samora kommer spikat i alla fall :)

Imorse blev jag väckt av moster som hade dottern (fyra år) med sig på jobbet idag, moster brukar nämligen alltid mmsa alla som fyller år med hennes dotters skönsång.
Men moster verkar ha åldrats på och glömt bort min födelsedag så hon ringde två dagar senare och jag fick min sång l i v e.

Ett annat samtal som jag fick idag som är värt att minnas var från  Internationella kontoret. Hon tackade för tidningen jag skickade med (en tidining jag gjorde i gymnasiet) och så la hon fram ett förslag till mig. I LOVE it.
Passar mig mucho bra. Bara jag klarar mig nu!

Nu, tillbaks till de snustorra ögonen, stela nacken och de krampartade fingrarna - anteckningarna!!

Kommentarer
Postat av: Maria

har också tenta imorrn. vi ses

2008-04-18 @ 16:49:00
URL: http://morrison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0