moder teresa?

image500

"Jag är den nya moder Teresa."


Det sa jag till några morötter till vänner häromdan. De skratta självklart. I alla fall en av dem..den andra sa bara:

- Moder Teresa?
Aa, på det viset som visa att hon inte hade nån aning om vem moder teresa var.
Vi skrattade lite. Sen skratta vi högt. Och sen lite mer.
Nu snackar vi alltså om en 21 årig tjej.

Jag tyckte, efter att ha skrattat av mig, att det var jobbigt att hon ställer en sån fråga. Klart hon visste vem Modert Teresa är, riktigt så dum kan man inte vara.HOn sa bara så för att skugga ner mitt antagande "Jag är den nya moder teresa"

Lite jobbigt det där. Men nu vet ni i alla fall om det, när jag dör så kommer jag att bli helig-förklarad

Ps.
självklart att hon inte visste vem Moder Teresa var. Hon var bara dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0