nollåtta

Tjoho! Nu är Zalga hemma!

Hann inte sitta hem i mer än en timma innan jag gick ut igen för att åka in till stan (sthlm). Med mig hade jag Idsala och Bambi (kusinens å hans frus lilla hund) å sen mötte syrran oss.
Och jeeezz vad den där hunden lockar ögon alltså!! Jag lovar att alla som såg den antingen kom fram, eller peka eller så sa dem väldigt odiskret till personen som de var med: ÅÅÅÅÅ!!! TITTTAAA!!!

Hunden är för söt alltså. För söööt. Och när den vägrar att gå i kopplet? Man vill bara ta upp den å kotchikotchikotchi!!

Var på en anställningsintervjuVasa museet. Har redan fått jobbet på Scania network med tänkte att jag lika gärna kan gå dit...
de krävde tyvärr att jag skulle test-jobba i en vecka och det var veckan som jag ska presenterna projektet på. Så det gick ju inte. För annars vore det perfekt att få jobba extra där. Älskar djurgårn!!

Ögonen går knappt att hålla uppe. Morgondagens schema är fullspackad så lite sömn behöver jag. Speciellt efter dagens stressmorgon!! (Johan, som jag åkte bil med upp hit, ringde två timmar innan bestämt tid och sa att han var påväg för å plocka upp mig - å där stod jag i köket i pyjamas utan att ha packat eller käkat frukost liksom...)

Jä jä God natten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0