pesto lover

image509

Guten abend!

jag har som jag sa innan, varit hos samora och etit frukost. gott och mysigt var det!

Första natten i lägenheten gick gallant. Frös ihjäääl dock så jag krama om kudde nummer två för å få värme, åtta timmar senare vaknar jag i exakt samma position, sedan sov jag i två timmar till. Mmmmm...var så himla trött!
HAr precis käkat min lunch, spaghetti med pesto(ungefär såhär såg min mat ut...fast lite grönare) och en sallad med pesto. Har inte så mycket annat eftersom jag inte gått för å handla ännu!

Får se vad resten av dagen har att erbjuda. Kanske kommer Ilham förbi eller så blir det promenad+handla mat, eller så träffas jag Samora Gabriella och Johan.
Jag låter dagen överraska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0