AR I VARMEN I BULGARIEN

hej hej! jag lever! och har det bra.
sitter jsut nu i lobbyn bland alla smaglin som sitte rhar hela daagarna och spelar komplicerade spel. dessa glin ar yngre an min lillasyster!
jag har knappt varit utomhus idag, ellerjo...jag har det - hela dagen. men lat se har:
jag har akt pa en megaforskylning. jag hostar och nyser om vartannat. har knappt sovit nagot idag.
sa jag vakna och kaka frukost (och da gar man ut till den andra delen av vart hotell) och sen kom jag till slutsatsen att ja borde vila idag eftersom vi har en laaang dag framfor oss imorgon da vi ska till VERNA, som ar sveriges motsvarighet till malmo.
dar ska det vara billigt att shoppa ocvh ata - f;r det ar det INTE har.
har har de daremot 1 och en halvliters olflaskor! riktigt gott att dricka vid poolen eller pa havet i varmen hehe

jag har inte badat pa tva dagar, kanns surt. lar inte bada imorgon heller da vi som sagt aker ivag.

hmmm hmmm
inte sa mkt att saga annu.
jo! massvis med myggbet har jag!OVERALLT, men mestadels pa rumpa och lar.
och jag undrar varfor.
eller inte.

nu ar jag hungrig.
har suttit ute pa var balkong och last flickan som lekte med elden av stig larsson, hela dagen i princip.
hann lasa 200 sidor innan jag kom pa att jag egebvtligen skulle ha datorn.
sa jag hart glomt bort att ata.
alla andra ar uppe pa deras rum och duschar och fixar sig infor middagen och vara kvallpromenad (som ar skittrakig, d[ det bara ar smaglin overallt)
nu ska jag stressa dem lite!!
HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0