att läsa en bok på ett arabiskt sätt

Om det inte vore för mitt dåliga minne så skulle jag ha haft en mycket roligare blogg.
Om jag bara hade kommit ihåg allt mina syskon vräpte ur sig. Och inte bara mina syskon (men mest) utan även kompisar å så.

Jag och Fabbe har gått runt i tre veckor snart och undrat vadfaan det var hon sa i arlanda, då vi väntade på att boarda. Vi båda minns att hon sa något och att jag då; det där blir ett bra inlägg!
Men vi kan inte komma på det nu!

Men, haha.. nu har hon kommit på något annat, som kanske inte är lika roligt, men det var riktiigt roligt just då.
Det var på kvällen och vi hade precis lagt oss. Jag och fabbe låg på dubbelsängen medan Elisha låg på en singelsäng, bakom oss.
Jag läste som vanligt lite och det ogillade dem skarpt. Tyckte att jag var tråkigt å bla bla bla..

- Men kan inte du bara läsa sista sidan, så vet du vad som kommer att hända?
- Men är du dum i huvudet? Aldrig i livet!
- Aha.. men jag gör så i alla fall...
- :|
Elisha, från INGENSTANS:
Jag gör också så!!

Hahaha.
Så himla stolt över mina systrar så det inte finns.

   
Hon läste i alla fall lite!                                                Hon låg mest och såg söt ut

Kommentarer
Postat av: elisha

haha nej bäst att du tar bort bilden:p ta bilder på din nya lägenhet istället:D

2008-08-30 @ 00:51:13
Postat av: Idsala

hahahahaha jävla shabou family!

2008-08-30 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0