avslutning med hallonpaj

Nu vet jag varför jag är så bitter, varför jag varit det den senaste veckan. (SOM OM jag inte varit det de resterande veckorna!!)
Men det har med jobbet å göra och det märker jag nu när jag börjar avsluta saker och ting.
Dessutom så har jag precis bjudit på hallonpaj, som de alla älskade!
Fabbe, min syster gjorde den så jag har lovat bort henne till en man här på jobbet. Han är från England! Men han en son i hennes ålder........
Hahaha.

Jag har sagt hejdå till två stycken, mina favoriter.
Jag hatar att säga hej då!
Nu är det min handledare som är kvar, och killen som sitter här brevid. De andra är inte så svåra å säga hej då till eftersom de var på semester då jag börja, så jag har knappt hälsat på dem.
Å dem som jag hälsa på, som alltså var här i början på sommarn, är på semester nu. Så jag behöver inte säga hej då till dem! Tjoho!

Snart är det dags för avslutningsmöte med handledaren. Lite nervös är jag!!
Och dessutom blev jag bjuden på personalresturangen och inte ute i den där resturangen ute i järna - som marcus blev.
Men det gör inte så mycket, för idag var ärtsoppa och pannkakor!!

Nu måste jag springa in i rummet. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0