en numera normal kommentar

                              
             
Här är ännu ett bevis på att vårt hem är rena rama Frälsningsarmén..
Jag
och Fabbe är i mitt rum., jag sitter vid datorn medans Fabbe yrar och kollar ut från fönstret vid ett tillfälle..

- Har du ringt och pratat med Idsala idag?
- Nee, hur så?
- Haha! Nu har hon börjat komma hem till oss utan att ringa innan också, hon är påväg hit!

Nån minut senare.

- Alltså? Hade vi bestämt någon träff eller? Tror du att du bara kan klampa in sådä`r?
- Alltså! Jag behöver en *****, mina är slut!

HAHAHA
Inte nog med att man kommer hem till en, man ska ta grejer också! Höhöhö


Kommentarer
Postat av: Fabbe

Haha Frälsningsarmen Jööö Jöö!

2008-08-02 @ 23:05:04
Postat av: i

hahahahah!

2008-08-05 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0