härliga myggbett

Igår hade vi ju en överraskningsfest och kvällen spenderades utomhus med en massa mat, dricka, snack och garv.
När der mörkna så kom alla myggor fram och alla klaga som vanligt. Jag påpekade att jag max fick två myggbett förra sommaren och att jag inte fått ett enda denna sommar.

Men tror ni inte att jag vaknar med fem myggbett på rumpan, ett på låret, ett på knätt och ett på benet och så ett på axeln?

Kunde inte riktigt sova inatt. Eller, jag sov..men sov inte tillräckligt mycket! La mig vid två...fick sms fram till halv tre, varje gång jag föll in i sömn.
Sen låg jag på morgonen och stressa över när Samora skulle komma. Så jag gick upp redan vid nio.
Hon fick sina jäkla pannkakor:p
Vi åkte in till skärholmen där vi handla lite presenter till hennes fästman, som var den som fyllde år och skulle överraskas.
Ännu en lyckad överraskning!
Och en trebvlig kväll.

Men just nu kämpar jag verkligen med att hålla upp ögonen, vill s o v a!
Imorgon ska hela familjen till Täby för att kolla efter grejor till Bulgarien resan, har fortfarande ingen bikini!

Oh well.
Gonatt.
Kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får inga myggbett alls! fast alla bromsar älskar mig istl..

2008-08-03 @ 14:04:47
URL: http://minigrisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0