imorgon åker vi

Tjoho.
Det gick bra med avslutningen. Kom precis på att jag glömde fråga en väldigt viktig sak....
Men Ok.

Jo men jag fick presenter!
Dubbelt så mer än Markus hehe.
Han fick ett ölglas, jag fick två.
Han fick en sån termos för en mugg.
Jag fick en stor termos.

It´s only fair!

Men jag ville nästan ha för en kopp bara. Bra å ha! Kommer till större nytta!
Åkte förbi sjukhuset en snabbis, kom hem och börja med det hemskaste. Det gick inte så bra, men det löste sig:p
Självklart så kom Idsala, Sibar och Ilham hit.
Fatta att frälsningsarmén ska stänga under två veckors tid! De var tvungna att komma hit för å lagra magen, ni vet?

Nu orkar jag inte vänta så mycket mer. Vill åka nu.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0