magsjuka i bulgarien

ett personligt meddelande frans: nej,jag haringet liv.A jag bloggar pa semestern..1, jag var sjuk och kunde intebada. 2, jag var tvungen att kolla skolmail. och sen sa borjag i JONKOPING och pa ditt egna sprak mi casa su casa.

Sa,hej!
jagville bara saga att vialla ar magsjuka just nu. kanns riktigt toppen!
sen sa glomde jag saga att utover pmsEN och forskylningen sa hadejag, vad jag tror,svinkoppar.
det arocksa nan smitta som gar pa hotellet.
var guide har fatt samma sak och varit pa sjukhuset oich kollat upp...lakaren sa att han inte sett nagot sadant tidigare. HMMM.
TRYGGT.
Boka aldrig ett hotell somar barnvanligt.
Barn ar alltid sjuka.
BArn ar inte noggrannamed hyg\ienen.
Barn badar trots attdom ar sjuka.

Ett personligtmeddelande till idsala: jag kunde inte sova igar.pga av sekunders marginal till krakningar, precis da jag ANTLIGENfallit isomn sasmsar du bade migoch min syster. med en halvtimmasmarginal...vilketbetyder att jaghann somna om och bli vackt igen.

nu ska vi ut pa sk STAN. vi ar sjukaoch skaudvika smaungarna.
hejhej
saknar er.

Kommentarer
Postat av: Fransi

haha orka bli sjuk på semestern, och ni softar bara liksom? jag fattar inte hur jag kom hem vid liv efter en vecka på en party-ö liksom... JAG borde blivit sjuk! haha



jaja blogga på, kul och läsa dina historier.

vad tycks om min nya blogg? ska försöka utmana dig i os-grenen, "personen-som-har-minst-liv-och-bloggar-mest". skötomer därborta!

2008-08-17 @ 17:02:56
URL: http://notalljokesarefunny.blogg.se/
Postat av: idsala

wiiii förlååååt,, men ja tänkte att ni kanske skulle bli lite glada nu när jag ändrat mitt abonnemang :P nu har ni ingen anledning att inte höa av er, ha de bra!!

2008-08-17 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0