mm, lite bitter.

Jag kom tillbaks för nästan exakt en timma sen.
Mmm, det var gott.
Blev tyvärr mätt redan efter första vårrullen, men proppa i mig ytterliggare två till!
Dessa vårrullar luktade likadant som de gjorde i Oxbacksskolan (min låg-och mellanstadieskola) så det gjorde jag att för en halvsekund blev grymt äcklad.
Det var nämligen någon där som lura mig att vårrullar var grissvans! Så det gick jag runt och trodde det, enda tills jag smaka på det i högstadiet igen.
Men jag blev inte riktigt kär i dem förrns i gymnasiet, då jag och Idsala var i Uppsala hos morbror och hans sambo. Då laga vi egna.
HELVETE vad goda dem var.
Åt dem till och med dagen efter då de inte ens var krispiga längre.
Hettsåt.
Mmm.

Nu sitter jag här och fryser. Fryser ihjäl. Min nostipp är kall.
Jag är ensam på kontoret. Ovanligt?
Fy, det är ju SVINKALLT utomhus. Det var grymt HÖSTIGT ute. Jag får panikångest attack. helvettesjävlaperkellevittoo.

Nu vill jag allra mest att det ska vara lördagsmorgon. Jag vill bara klättra och hoppa över resterande dagar. Kan de bara inte försvinna?
Den här väntan är värre än julafton för sjutton. Nu vill jag bara bort bort bort.
Ska bli himla skönt.

Förra tisdagen var det sådär, hääärligt varmt.
Bilarna mot Farstanäs avfärdade varandra här utanför.
DÅ var det sommar. Den veckan. DÅ.
Nej, men då började folk att klaga.
Aftonbladet skrev att man skulle svalka sig i frysen.
Men herregud!! Har vi vant oss så mycket med kyligt väder att så fort solen tittar fram så är det SÅ KALLAD "värmebölja"?!
Helt stört.
Låt sommaren va! Kolla nu vad ni gjort! Skrämt iväg den!
Å NU ÄR HÖSTEN HÄR OCKSÅ!
SÅJÄVLABRA!
spontan applåd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0