no more work please+insparksveckan

Satan i gatan vad jag är trött på att jobba.
JObba jobba jobba.
Jobbat hela sommaren lång.
Och nu är hösten här.
Tyyp.

På facebook så har alla MKVare börjat skriva sin saknad till Jönköping,MKV och insparken.
Och fasiken vad jag vill vara med på Insparken.
Men det är en annan femma.
Alla har börjat tänka och förbereda sig inför hösten medans jag inte fått min sommarledighet ännu.
Så när vi är tillbaks så är det pang på rödbetan, back to reality.
Å inte bara det. Utan du är tillbaks PLUS att du hamnat efter.
Men höstdeprission, snälla kom å ta mig?

Åt alla MKV nollor.
Fan. Nu är ni ju inte våra nollor längre...utan nu är ni tillräckligt stora för att skaffa egna nollor! Blir ju alldeles tårögd.
Ni kommer att ha en GRYM insparksvecka!
Nästan roligare än era egna eftersom allt inte är så hullerombuller.
Du kan allt.
Det är du som har makten;)
Njut av den veckan!
Och tänk lite på mig. Att jag så gärna vill vara med er!

Hej hej!
Nu ska jag typ...läsa bloggar hela dagen. FÖr jobba orkar jag nog inte med idag, alldeles för arg. Så pass.

Kommentarer
Postat av: Faris

Jag ska tänka på dig, lovar! Ska skriva ditt namn på min overall så du kan följa med överallt! När kommer du tillbaka?

2008-08-05 @ 13:46:44
URL: http://farahtycker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0