nu åker jag

Guten morgen!
Jag vakna förvisso för flera timmar sen, det är ju med småsyskon som ska springa till skolan men inte gör det utan att hela grannskapet ska upp hit och plinga på för att få sällskap.
Självklart så hör de själva inte så man får själv gå upp och öppna dörren...

Men! Lika bra. Annars skulle jag aldrig ha hunnit packa.
Samora ringde mig för en och en halvtimma sen och sa att vi skulle åka för en halvtimma sen, så jag väntar mest just nu.
Jag har letat efter mina nycklar helamorgonen. Rivit upp hela mitt rum, de nada!
Jag ringde min snälla hyrevä'rd, han kommer och öppnar lägenheten åt mig. Så jävla bra. Till skillnad från f råslätt och deras cp regler.
Sa jag att jag spotta på Råslätt innan jag lämna det i somras?
Det bästa jag gjort på hela sommaren!

IDag börjar min kvällskurs religion, ekonomi, politik och maktstruktur och jag säger bara MMMMMMMM! Jag längtar som fan.
Imorgon är det Arbetsliv och organisation i övermorrn religion; makt och sexualitet ur ett genusperspektiv och på fredagen massmediernas innehåll och publik.
Detta kommer att bli en bra höst!!! En cp bra höst.
Och nej, jag är inte ironisk nånstans Ilham.
Hon tyckte mina kurser lät så tråkiga att jag var ironisk.
Och sen så slutar ena kursen redan om en månad då den går på helfart. Alla andra slutar första veckan av december, så jag kommer hem rekordtidigt i år!!

Jag har lyssnat på Akon och MJs hold my hand som jag är helt förälskad i nu.
För en liten stund sen sa Fabbe; fan vad det låter som Michael Jackson!!
Hans röst låter som honung på rispiga halsmandlar.
Haha.
Jag vet själv inte vad jag precis sa.

Men vet ni vad? Jag är sjukt sugen på kåren ikväll! Mina älskade MKV studenter har insparkssittning ikväll och man kanske ska ta en titt och hälsa på alla:)
Tänka sig att mina nollor varit faddrar åt egna nollor nu!!

Nu ringde Samora. Nu drar jag till Jönköping. Fan vad jag hatar min första dag ensam. Men imorgon är en ny dag och då trivs jag igen.
Ha det så fint älsklingar.
Puss
Zalga

Kommentarer
Postat av: fabs

=(

2008-08-26 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0