Jag ska bli sambo!

Okej! Hej!
Herregud, vilket dygn! Ifrån att nästan svimma av uttråkighet och rastlöshet så har jag inte haft en minuts vila (om man bortser från fika å sånt...)
De som var bjudna kom i alla fall igår, PLUS fyra till. Men det var BARA roligt. Ashur hade med sig en ipod med högtalare till så förutom mat, mycket dricka så var det jävla mycket DANS.

Jag orkar tyvärr inte ladda upp bilderna nu, ikväll utan gör det då jag har tid imorgon.
Vi hade det grymt roligt här hos mig så vi var kvar enda fram till midnatt. Men innan vi sprang ner till Centrum (stället heter så) så hann vi höra Johan gråta i telefon också. Hehe. JAG tycker fatiskt synd om honom trots att Samora lever på att få honom att lida...

På utestället var det väl Ok. Jag gillar inte centrum, men det var kul bara för att man var med dem man var å så!
Sen gick jag, Samora och Samoras jobbarkompis, Ullrika till Cicki Mama och beställde hem kebabrulle (fast med kyckling) och gick upp till mig och frossa i oss dem.
Runt halv fyra tiden la jag och Samora oss. Däcka nästintill direkt.
Vi vakna så sent som halv tolv (vilket är grymt sernt för mig numera)

Jag börja genast att diska allt, och det var mycket...typ all min porslin. Haha.
Jag hann inte ens dricka mitt kaffe innan Samoras pappa stod och tuta åt oss nereifrån, vi skulle hem till dom för att äta mat.
Och VAD GOTT det var med hemlagat säger jag bara. Jag njöööt.

Samora har haft några kusiner hos sig under helgen så tjejerna ville shoppa så vi tog dem till a6. (De är 10 resp. 12, riktigt söta!)
När det var dags för dem att åka hem så fick dem mig att lova att åka med Samora och Elias när de besöker dem i Norrköping över någon helg.
Så nu ska jag till arlanda, örebro, norrköping, london, turkiet OCH usa med Samora - enligt henne själv alltså.
HMMMMMM.

Vi kom hem till mig och mötte upp Gabriella och NIcole, som precis kommit hem efter en helg i Skövde. VI satt hemma här och chilla lite innan vi bestämde oss för ett fik. Och där satt vi ett bra dag.
Under fikat bestämde jag och Nicole oss för att bli SAMBOS. Så nu ska jag bli sambo igen!!
Hon ska iofs bara bo här så länge. Jag tyckte så synd om henne eftersom hon bor i en lägenhet med en sunkig, okänd grabb där hon betalar för mycket för det lilla hon får. Så jag erbjöd henne att bo här, så länge.
Mamma blev helt överlycklig och tyckte att vi skulle bo ihop under hela mitt sista år. Haha.

Morgondagen ser jag framemot riktigt mycket! Ska till Ikea och handla smågrejer, som diskställ, tvättkorg, korg till plattång och kanske nån växt lite ljus och dukar. Såna nödvändiga grejer som är riktigt skojiga att handla!!
Jag måste lägga mig ganska så snart. Gabriella kommer att väcka mig vid halv nio imorgon eftersom hon ska hämta upp en stol till mig.
Jag ska nämligen bjuda alla på tacos imorgon, men har bara fyra stolar. Men det har jag nog redan nämnt typ tusen ggr.

Herregud, tycker riktigt synd om er som läser min blogg. INTE för att jag tror att det finns en enda kotte som läser inläggen till punkt och pricka, men ändå :)

Kvällens tankar går något åt det här hållet: Fasiken vad jag ser framemot mitt bästa och sista år i Jönköping!
För jag är faktiskt helt säker på att detta kommer att bli mitt bästa år. Jag har kunnat göra så att det blir det, för jag är så jävla bra.

Hoppas att alla får en god natt!
Zalga.

Ps: jag kommer förmodligen till Södertälje på fredag och blir kvar till måndag eller tisdag! har redan hemlängtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0