christmas shopping, christmas candy, christmas, christmas, christmas. Did I mention Christmas?

Tjo å tjipp!

Jag lyckades somna in jättetidigt igår kväll(natt) - skönt!! Sov faktiskt riktigt gott. Och just då den tanken slog mig vid fem-tiden, då jag vakna att jag skulle vända påå mig så hör jag hur min yngsta syster skrattar? Men jag visste inte om hon skrattade eller grät, så jag gick upp och hitta henne och fabbe i vardagsrummet - kollades på något roligt på tv. "Vafan gör ni?!" "Sina har kräkts hela natten" Aaah..lagom mysigt, absolut! Blev vräkt från min säng då mamma ville ha sängkläderna till tvätten, just då jag drömde om att jag stressa inför en fest? Haha skönt att bli väckt just då man var en halvsekund från gråt. Jag sitter och väntar på Sibar. Vi ska ner på stan för att köpa de sista julklapparna, jag ska på något sett köpa en hennes andra julklapp också, för jag orkar verkligen inte gå ner på stan igen imorgon. Ikväll ska jag til moster i rönninge där jag ska hjälpa till med julgodiset som ska göras. Det är någon tryffel som ska göras, never done that before men jag älskar ju att baka och laga!!



May the force be with you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0