duppiduppdupp

Jag är fortfarande inte helt hundra alltså.
Jag har svettats som en stucken gris hela natten och har fortfarande lite ont i magen.
Men ut ska jag! Det är snö/regnar idag...så det är ett sånt, überhärligt väder ute! Men jag ska på min nya snygga mössa ut. Måste ut till skolbiblioteket och kopiera upp ett par sidor från en bok och komma tillbaks för att plugga. Blir en bra promenad på sammanlagt 20 minuter.
Sen lär jag ju inte hitta boken. Gör alltid allting fel i biblioteket. Och det vore typiskt att någon tagit just den boken och gömt den.

Idollfinalen ikväll. Yaai.
Inte lika kul nu dock, Robin tävlar inte längre. Min loverboy. Lammkött. Hehe
Men han ska sjunga ikväll så då måste jag kolla!

Nu ska jag klä på mig. Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0