JAAA äntligeeeenn! HEMTENTA!:-)......

Im in the school library, trying to write my exam. Things are not going too well, Im doing everything but writing the exam. Och jag har ingen aning om varför jag skriver på engelska.

Jag har helt och hållet bytt fråga på min tenta så ni känner jag mig lite stressad, men ändå mer lättad. Känns som att jag har bättre koll på denna.
Jag bytte från "Sverige - luthersk eller reformert präglad stat?" till "Islam - hot eller möjlighet?"

Bättre koll på Islam har jag inte, men det känns mer intressant att skriva om det...visst gör det?
Kanske lär jag mig mer nu? Haha..det är nog syftet med det hela;-)
Ok, jag märker hur oinspirerad jag är just nu. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Me

Inspiration..mmmmm..den kommer bara man kallar på den

2008-12-03 @ 22:37:56
URL: http://javcarbaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0