Min lilla fina bebislycka

Godmorgon!
Jag skriver här innan jag ens hunnit kolla mail eller nyheter! Jag har inte ens hunnit dricka mitt kaffe.

Jag drömde att jag var gravid och fick en liten flicka. Kollade precis upp vad detta betyder men det var inget roligt eller spännande.
Det hela var mycket skumt.
Men hon var söt. Och bäst.

Anyway.
Ska snart iväg till skolbiblioteket för att hämta två böcker som jag reserverat och ska nog stanna kvar för att plugga lite. Eller så kommer jag hit och gör det. We´ll see, we´ll see.
Ikväll så är det putömning på kåren och jag har bjudit hem några klasskompisar på förfest, ska bli skojigt.

Nu vill jag äta mina varma mackor, ett ägg och två, asheta, stora koppar kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0