NU ska jag äta frukost!! + Champagne är djävulens dricka!! REMEMBER THAT

Jag har haft en heeeelt störd kväll.
Förfesten var perfekt. Aldrig behövt städa SÅ LITE som efter klasskompisarna - guld.
De hade med sig chips, chilinötter, LUSSEBULLAR, CHOKLADMUFFINS (som de har bakat själva alltså!) - GULD.
Det var jättekul och jag fick till och med med mig Nicole ut!

Kåren var aspackad och de slutade att ta in folk redan vid halv elva tror jag.

Men slutet alltså.
Jag och Joakim började att dricka champagne, av någon störd anledning (som jag inte kan skriva om här) En stor moetflaska som jag inte ens kunde bära. Tjugo i två.
KLUNKAAA.
Och eeeh..man mådde inte så bra när man kom hem!!
Champagne är djävulsen dricka!! DJÄVULENS!

Jag fick springa till toalettstolen i omgångar - if you know what I mean.
Vaknade av Nicole som letade efter något. PRatade med henne och berätta om alla stöörda grejer som hände på kåren - utan att jag egentligen hade någon röst kvar) men jag mådde så ILLA så jag knappt kunde röra på mig. Ville bara DÖ. Det var den enda utvägen.
Hela kroppen värkte. Illamående. Och låt mig inte ens försöka beskriva mitt huvudvärk.
Jag trodde att jag hade varit bakfull innan - MEN NEJ.
NU vet jag hur det är att vara bakfull.

Tillslut ringde jag min mamma och berätta att jag druckit liiiite för mycket champagne och varit kompis med toalettstolen hela kvällen.
Hon blev jätteglad!:-)
Alltså..jag måste få praisa mina lyckopiller igen. Det är det bästa som ha hänt mig - E O X. KÖP!!!
Dessa små diamanter har räddat mitt liv om o om igen.
Tog två st.
Ringde mamma som tyckte att jag skulle koka upp mynta och en skiva citron och sen lägga mig och "låta tabletterna göra sitt, ha täcket på dig hela tiden så du svettas ut allt OCH SOV!"
Jag hade så ont och mådde så dåligt satt jag tog mig aldrig upp till köket. Och Nicole hade precis gått till skolan (kl.13) så jag däckade. Och vaknade två timmar senare. Heeeelt genomsvettig.

Låg kvar i lite mer än en timma. Sen tvinga Sibar mig upp för å kolla upp en grej. Nu har jag diskat och städat undan och känner att jag vågar stoppa in något i munnen nu!!
Nicole har köpt färska frallor så de ska ätas:-)

Jag har lovat mamma att stanna inomhus hela dagen idag, inte för att jag tror att jag är kapabelt till att gå ut, skulle ha ramlat omkull av vinden eller nåt. Så lite kraft har jag i mig. Hela kroppen darrar fortfarande.

Och aa..något rekord är det ändå! Frukost kl16.15!

Ps: Champagne är djävulens dricka. KOMIHÅG DET!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tysken

Tack för en trevlig förfest hörru :) Hahahaa, det där med champagne är farligt kan jag hålla med om..jag hade en liten upplevelse med för mycket skumpa på vårbalen. Det ÄR djävulens dricka...

Guten tag :)

2008-12-11 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0