Pr of Sweden & Resume

Pluggandet har inte alls gått bra idag. Får ge järnet imorgon innan min syster kommer.
Hon överraska mig nämligen i veckan då jag var där!! LÄNGTAR SOM FAN!!!
Vi kommer att ha helt stört kul, tomtevaka på fredag så det kommer att bli bra ös på kåren och just denna fredag får man ta med sig en kompis!
GREJT!
Heeeellt rooligt!

Jag sprang runt från bibliotek till bibliotek som en dåre idag. Från väster, till öster, tillbaks till väster och sen hem. I spöregn.
Men jag blev bara glad. Ska det regna så ska det göra det ordentligt och inget mesigt duggregn!
Fast det kanske inte var SÅ mysigt att komma med genomvåta kläder (så blött att de alltså gick igenom vinterjackan!), inkl. skor. ansikte ooch hår.
Det som var positivt med det är att mina vita converse skor är vita igen i alla fall:-)

Nu ska jag bara skriva en lista med saker som jag glömt hemma, till min syster och sen ska jag äta något och seen ska jag få sova.

GODNATTEN

Ps: inte har jag inte bara gått med i ett community, utan TVÅ. Pr of Sweden och Resume! Ok, resume e inget community...men jag har behövt fylla i kontaktuppgifter på samma sätt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0