skumma saker som händer under natten och födelsedagsfest!

Guten abend!

Jaaag veeet att det ska vara  "guten morgen" men jag hade "guten abend" i huvudet. Haha..jag drömde förövrigt att jag pratade tyska.
Det har blivit ganska så mycket tyska på senaste märker jag.
Drömt mycket, mycket konstigt. Om Engla? Och att jag var barnvakt åt hennes dotter, då de va på semester på samma ställe som mig?
Och det är inte första gången jag drömmer om henne å dottern. Skumt? Jo tack.

Vaknade för lite mer än en halvtimma sen och väntar på att jag ska få något matlust. Jag vill ut och ner på stan, typ..Nu.
I badrummet imorse upptäckte jag att den här hållarn i duschen, som håller upp alla flaskor och så har gått sönder?! Allting låg utspritt i duschkabinen. Inte är det något hål efter hållarn heller, fast...det var nog bara proppar som höll på den eftersom jag har kakel i hela badrummet.
Men det skummaste är varför jag inte vakna av detta ljud? Jag som är så lättväckt? Och varför ramlar den just inatt, har faktiskt haft fler flaskor än de jag har idag!!

Oh well oh well.
Ikväll ska jag på födelsedagsfest. Det är en av mina noller och INFOsordförande som slagit ihop deras ålder och blir 45 år gamla. Hehe
Men jag kör helt nyktert ikväll. Mår fortfarande illa av bara tanken!

Tjipp å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0