Sovasovasovasova

Åh, jag har sovit som en liten bebis inatt!
Ashur åkte härifrån vid midnatt och fabbe fick ensam "genomlida" ett sista avsnitt av Scrubs. Vid tvåtiden slockna hon på madrassen och jag på min egna säng.
Jag var SÅ trött pga av natten innan.
Men vid tjugo över två smsa Nicole mig och sa att hon skulle sova hos Kim. Då väckte jag fabbe och sa att hon kunde sova i min säng och jag tog Nicoles.

SÅ jag vet inte om jag sov så gott pga utmattning eller om det verkligen är min säng det är fel på.
Gick upp vid halv tolv och gick ner på chili thai och käka i två timmar. Haha
Nu ska vi till skolan för att fixa studentlegg till Kåren imorgon, ska bli riktigt jääkla skoj alltså.
Jag ska räkna alla "vad lika ni är".kommentarer.
Fick en igår av Kim då jag presentera henne
- Det här är min syster Fabronia!
- Oj, jag SER det
Haha


Nej men tjipp å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0