Utkast: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad ...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad mätt jag ääär.
Helt stööört. Jag skojar INTE när jag säger att den maten jag ätit idag skulle mätta MINST två människor till!!
Varför äter jag så mycket då? Jo, för att jag lagar så sablans god mat. Hehe

MY GOD. Mina lungor får inte plats känner jag.

Längtar tills


Aaa, efter det så hände något med nätverket så det la av. Det brukar komma igång efter ett tag men jag stängde bara av datorn och började att plugga istället. Nu har jag läst igenom hälften redan!
Jag skulle skriva "Längtar tills ezymerna gör sitt jobb så att det finns utrymme för mitt godis. Man måste ju äta godis om man ska plugga ;)"

Om fem minuter börjar julkalandern!! Jag fixade de två första avsnitten men sen så har jag missat massa. Idag ska jag kolla! Älskar årets julkalander, de pratar så roligt! Haha
Sen så skajag kolla på Habib också. Det kollade jag och syrran på förra veckan för första gången. Den var ganska så rolig.

Åh, jag såg på Halal-tv innan. Blir så irriteraaad varje gång. Vill ju bara gå fram och skaka lite förstånd i dessa tre tjejer!!
Det enda som är bra är killen som sjunger "Dalia söker jobb" - åh, hur söt är inte han? Jag flinar varje gång.

Nu börjar julkalandern! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0