IDOL på stan!

Oj vilken dag. Är helt slut. Moster ringde och fråga om jag ville ner på stan med henne men jag hade ju lovat lillsyrran att gå med henne så jag föeslog att hon skulle släpa med sig sina barn så att de också kunde få kolla på Idol-gänget. Vi kom fram precis i tid och hörde de alla sjunga,, även Anna var där. Sen skulle de signera och min syster var inte sen med att vilja ha en sån. Hopp, det var bara att ställa sig i den 50m långa kön och vänta. Och vänta. Och vänta. Men GOD, Robin är tusen gånger snyggare i verklighet. De andra också iofs. Tjejerna var dryga och satt bara och klaga och ville veta hur många det var som stod kvar i kön, förvånar mig inte. Och jag förstår de också faktiskt, det var svinkallt. Robin sjöng medan han signera syrrans och lillkusinens ex. Och så krama Kevin min kusin som nog var den yngsta av de alla. Haha..Han undrade även om han hade sett min lillasyster förr? Eeh? Haha.

Väl hemma så fick vi värma oss och fylla magen med mat. Sen åkte jag och moster och handla all julmat. Korv, köttbullar, gravad lax, sill, potatissallad, gröt m.m.m.m. Och när vi kom hem till oss igen så var det huset fullt. Vi hade fått hit dvd:en till mammas kusins sons bröllop (han bor i syrien) så alla samlades för att kolla på deras kusiner fastrar, fabröder osv. Jag somnade på soffan trots att alla pratade i mun på varann. Så nu ska jag snart och lägga mig. Säger jag nu. Vi får väl se när det blir ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0