VILKEN HÄRLIG MORGON! HÄRLIG NATT! HÄRLIGA DAG; KOM OCH OMFAMNA MIG!

Jag drömde om pizzor inatt.
Och sovit sämre än någonsin. Otroligt frustrerande.
Jag och min nya säng har inte klickat ännu tror jag. Och nu när syster kommer till stan så kanske hon får ta min säng och så tar jag madrassen helt enkelt.
Tänk att jag sover bättre på en madrass än min nya säng?
Sen att jag inte tror att det beror på sängen, utan annat kanske är en annan femma. Värt ett försök i alla fall.
Förutom att mina ögon fortfarande svider av trötthet, trots tre stora koppar kaffe så är jag väl ändå relativt pigg.
Ja, med tanke på de antal (som går att räkna med en enda hand) timmar jag fått sova!

Nu ska jag testa en hemlig grej.
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0