360

Idag firar jag inlägg nummer 360! å det firar jag genom att brygga kaffe för första gången här på kontoret.

Heeeeeeeeelt ödelagt. Helt!
Imorse när jag klev på bussen så var inte ens en fjärdedel full. La ingen större vikt på å fundera kring det. Samma sak med tåget, det var väldigt lite folk på perrongerna å så fick jag sitta ensam. Lyx!
Men det värsta måste ändå ha varit när jag gick igenom mariatorget. Jag frös till. Nästan så att jag stanna upp.
FÖR TOMT! Det var tyst!
Det var som att klockan var 05.30 eller något... men sen så kom jag på att det är sportlovsvecka, då kunde jag andas ut och fortsätta gå mot kontoret.

Vi kanske är fem stycken här idag? Av typ 18-19 möjliga. Tyst, jaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0