åker pendel just nu

hoho..sitter på tåget påväg hem igen. känns som att det var alldeles nyss jag var här sist. VAd skönt det är att åka tåg vid den här tiden!! Man får en hel plats åt sig själv!

Jag sitter just nu i en semannaplats, ensam. VArdagslyx! I fyramannasittsarna här intill sitter ett gammalt par, de skriker när de pratar med varandra. Precis bakom mig sitter en kille som sjunger för sig själv. Och längre in i vagnen har jag hört några fjortistjejer prata, men nu är det tyst...kan ni tänka er att det är max sju personer i en hel vagn?

Vi har precis passerat tumba och när tåget stog där på perrongen så skrek tågchaffören(?)

"GRABBAR LÅT Ä BELLI!!"

Han skrek högt. Vi hoppade till här i vagnen.

Gamlingarna säger "förlåt?" så fort den andra säger något..hihi. De är jättesöta och stiliga.

NU; blodgigning och tyvärr, utan ilham! Får helt enkelt bita ihop och fo det där stora röret inkört i armen, alldeles ensam:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0