armhålan

Åh. Idag luktar jag extra gott i armhålorna.
Mmmmmm.
Idag ska jag sätta upp håret tusen gånger om, bara för å känna doften om å om igen.

Jag har pappas deo på mig. Oh yeah, smooth.
mycket lättare med spray! Varför har inte vi tjejer det? Varför ska vi ha sån där klibbig roll on?

Mer spray deo åt tjejerna tack!!




Jag vill gärna tro att jag inte är patetisk, utan att jag spraya på det av ren lathet. Snälla, låt mig tro att det bara var därför :)



Ur högtalarna just nu:

"Eveeeerybody huuuuurts, soooometime....soooometime" Och jag drar ihop fingrarna i boxningsläge, drar upp dem över huvudet, sluter ögonen och rynkar näsan och tar i med hela armarna och sjunger med. Å vad vi sjunger med. Känsla nu, KOM igen!!

Kommentarer
Postat av: Erica,

haha gör du det, jag tog den från någon jag med ;)

2008-02-25 @ 10:41:32
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0