blod...blod.blod!blod!!bloooddd!!

Är precis påväg ut från kontoret. Ska träffa tre gamla kompisar...eller gamla är de inte. Utan det är kompisar från gymnasietiden, yeeei..
Precis nu, innan jag skulle stänga ner allt så tänkte jag på hur LITE jag har bloggat med tanke på vad LITE jag har gjort idag.
Men sen så gick jag in på bloggen ändå, men inte in på kontot utan själva bloggen - så som ni ser den och börjar att läsa igenom lite av det jag skrivit.

Fyfan, jag blir alldeles illamående av allt blod jag skrivit idag. Blod blod blod! Är helt svimfärdig nu typ...

Men donera ska jag fortfarande göra! Och det ska börja laddas, ikväll blir det broccoli och imorgon blir det leverpastej till frukost här ska blodtrycker höjas så man slipper sura miner på blodcentralen imorgon!

Fan. Nu blev det en massa blod igen...heeeeeeeeejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0