Den nya HÅRBLOGGEN

Nu är det bara tre timmar kvar med mitt hår. Å mitt kära hår. Sjukligt nervös är jag också! Sen när börja man vara nervös inför ett frysörbesök? Tandläkarna har man ju förstått, men frisören?

Jag borde ta å skaffa mig en hårblogg! Hårbloggen kommer att bli den nya modebloggen, jag lovar. Istället för dagens outfit så får det blir dagens frilla. Fyfan vad bra.
Jag har patent på idén.
Men om det nu blir till verklighet så kommer jag att förlora (minst) en läsare, och det är en läsare som kommer in här, inte bara en gång om dagen...utan flera!
Aaa, denna person är en såndär...vad heter det nuförtiden? Ajuste, arbetslös men komvux-studerande. Höhö

ILHAM! OM DU HADE FÅTT DITT HÅR AVKLIPP PÅ DET DÄR KALLA SÄTTET SÅ SKULLE DU OCKSÅ HA TJATAT OM DET I ÅR!

höhö.
Men det gör ingenting Ilham. I present får du istället en ny hårblogg ;)

Semmeldagen idag. Eller fettisdagen heter det ju så fint. Har ni ätit en semla. temla, hetvägg?
Det har inte jag. Är inte särskillt förtjust i dem, men ligger det nån semla där hemma så kanske man ska ta sig en smakbit. Om pappa ändå läste mig blogg, då skulle jag bett honom att inte ta med sig några. Men som han alltid svarar när jag ber honom att hålla bort såna saker från hushållet:
du har småsystrar.
Jävla skit. Min makt är borta.

hahahaha. Ok det där var ett dåligt skämt. hahaha höhö min ma..hahaha nej. sluta nu zalga.
What to do? Chefen är på ett möte och jag haringenting att göra.. Kanske ta å kolla lite frisyrbilder? Hmm..

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0