Dooley´s!!

Holy mother of God! Varför har jag inte smakat på Dooleys innan?!

Jag stannade hemma från praktiken idag för att jag hade FÖR ONT i magen. Innan frukost så slank det ner 4 alvedon plus en Eox, man får MAXIMUM ta två eox om dagen, synd att det var min sista. Eox är en gåva från Gud.
Nu har jag precis käkat lunch, gick förbi baren och såg att Dooleys flaskan var framme...hhmm...
Gick in i köket, hämta en kopp, fyllde den med tre isbitar och hällde i Dooleys. Varför? VArför har jag inte testat det här innan?!
Baileys kan slänga sig i väggen!!
Och jag som inte ens gillar mjölkdrinkar, eller mjölk överhuvudategt. Men det här? Oh. Dear. God.

Dags för andra koppen.

image365

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0