för varje vidarekoppling så växer man som person!

Haha. Jag måste få berätta om en kvinna här på kontoret. Chefen å hon har ett kultursamarbete, så de har hand om alla kulturkunder ihop. Och nu är ett stort arbete i slutskedet så vi har jobbat en hel del ihop... men grejen med henne är att hon är grymt maktgalen. Det är nog inte ens rätt ord att använda, men hon är såhär...vill visa att hon har en hägre makt än vad jag har. Hon måste liksom alltid visa att hon kan allt bättre än mig och allt sånt.

Jag vet självklart att hon vet allt mer än mig, i alla fall yrkesmässigt...det är ju inget snack om saken! Men ändå måste hon bevisa det hela tiden, och som gräddet på mosen så måste hon jämt dumförklara mig! Haha

Chefen är inte alls en sån utan han behandlar mig som om jag vore en vanlig arbetskamrat och det är så det ska va, enligt mig själv:p

Hon ber mig att göra såna dumgrejer. Igår hade vi möte alla tre och då sa chefen att jag och hon kunde skriva ut allt tillsammans, men igår då chefen inte var inne på kontoret sa hon att jag skulle göra allt det själv. Och det gjorde jag.
Hon leker med mig. Å jag tycker tt det är lite roligt. Såhär, skrattretande.

Nyss hade hon ett långt samtal med mig där hon förklara hur myycjket jag skulle växa som person när jag ringer efter information. Och då hade jag innan tagit fram lite info om ett museum som hon bad mig om, och sagt att jag hatar att bli vidarekopplad hela tiden.
Ja juste, men jag växer ju som person hela tiden.
Hahaha

Ja ja. Solen skiner idag och det är ingen eller inget som kan förstöra den här dagen!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0