hej alla!

Hej alla glada prickar!

Idag har det varit grymt varmt ute. När jag och Ilham, varför skriver jag ens Ilham? Ilham, den här bloggen är typ för mig å dig tydligen eftersom du e den enda läsaren.
SÅ jag och du och din syster var ju ute och gick. Jag hade endast en tshirt under dunjackan så det blev lite varmt efter den 11te uppförsbacken.
Minns du att du fråga "kaj o kajto de babechjo?" höhö, du tyckte att du var jätterolig då? Eller hur? hoho haha höhö

SOm vanligt så kan vi ju inte få nog av varann så vi sågs igen över en fika. Vi skulle egentligen träffa Frans och Siamak men det blev aldrig av, tråkigt nog. Så vi fick nöja oss med Sibar och Sofia, bummer!
Haha

Imorgon är det praktik som gäller och det är lite blandade känslor faktiskt. Saknar stället och få jobba! Men samtidigt så vill jag mycket hellre ta tag i allt som jag bara skjutit åt sidan, i för alldeles lång tid. Känns så jobbigt att ha allting släpandes hela tiden...
Kan man inte få ett parallelliv? Man lever sitt eget liv, men ändå med extra tid? Jag hinner praktisera på heltid ssamtidigt som jag hinner plugga? PÅ heltid, då också självklart.

Som vanligt, för mycket svammel men idag kan jag få skylla på att det är söndagskväll!
Jag har inte hunnit vara vaken i tolv timmar ändå så har jag gäspat i två timmar nu, det var läggdags för längesedan!

Gonatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0