Illa! Jag mår iilla!

Haha, vilken nolla har gått in å min blogg nitton ggr sen vid midnatt?

Igår var det som sagt bröllop och efter mitt bittra inlägg så blev jag på bra mycket bättre humör så det gick som smort igår, förutom att vi fick p böter när vi var å såg vigseln!
Men sen så var vi ändå i Rinkeby...

Det var en hyffsat rolig kväll, har varit på roligare bröllop. Men maten var annorlunda och det fanns mycket av den. Musiken var nog det sämsta med hela kvällen!

Haha.. pappa var ute när man fick in tårta och kaffe men mamma tåg en tårtbit åt honom med, men när han kom in igen så ville han ha kaffe så jag sa det till servitören som var vid vårt bord
- Snälla, skulle vi kunnde få kaffe?

Så snäll som han var sprang han iväg direkt (de var ovanligt snälla servitörer igår!!) men påväg dit så gjorde han något vid något bord så han bad den yngre servitören att hämta kaffe, å det såg vi eftersom han gjorde rörlsen som jag gjorde (en kopp i handen-mot munnen, haha) och så peka han mot oss varav den andra nicka och sprang iväg.
Få minuter senare ser jag honom komma mot oss med en drös av... gafflar. HAHA
Började asgarva!!
Hahaha,jag förklara att det var kaffe vi frågade efter men då hade den första killen sagt gafflar åt honom.
Aja, det var kul! Haha

Något annat som var roligt var när vi precis kommit in i Södertälje (efter vigseln) så var det Magnus Uggla på radio och jag började sjunga högt å fult. Sibar sa att hon skulle mörda mig bara för att jag diggar honom så otroligt. Å då berättar min äldsta moster att när jag var yngre, mycket mycket yngre, så gick jag runt å sjöng "Illa, jag mår iiiilla...som en goriiillaa"
Något sånt går väl låten? Haha
Uggla i mitt blod:p

Sen var det kul att träffa en gammal skolkompis, som jag jobbade med hela sommaren -06 och som gått å gift sig och ska nu tydligen flytta till Värnamo. Skit surt. Men jag bor ju i närheten ändå ;p

Om en halvtimma ska vi till moster för å käka apprach och jag sitter fortf i pyjamas och håret i hög hög toffs.
Å på tal om mitt hår så garva hela familjen när jag kom in i köket imorse. Haha. Duschade inatt och la upp håret i handduk och sov med handduken så det resulterade med lockar som vägrar lägga sig bortom pannan, och det var riktiga lockar. Haha

Nu måste ja ta å platta å tona ner mina lockar så folket slipper bli rädda. Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0