Jag är avslöjad!! Jag har generat mig!!

Ibland får jag för mig att göra lite dumheter.
Oftast skriver jag om dem här, som om ingen som läser här känner mig. Bara en sån sak, är en dum sak.
Så då förstår man att jag nästintill bara gör dumma saker, tar dumma beslut å så.

Jag berättade om mina nya upptäckt, axe-deospray. Så jävla bra den är. Tills min mamma kom på mig. Fyfan.
Självklart ska hon fråga mig om det är jag som har använt den framför en massa folk.

Jag har generat mig.


Haha, är inte den reklam av världsklass?
"
Jag har generat mig [...] tagit dumma beslut [...] nu är det lätt att välja rätt!"

SOL idag igen!
Blev inte lite försenad till praktiken idag. Efter att jag grävt ner fossingarna i skorna och reser mig upp snabbt igen blev det alledes svart om ögonen, och då...aa då kommer jag på att jag igår kväll glömde att ta mina jäkla kaplsar igen.

Jag har generat mig.

Middag hos Sofia ikväll med vin och tacos..och juste, vänner. Å så är Johan i stan! YEI! Ska försöka hinna träffa honom innan middan.
Som jag saknat mina Jönköpings - kompisar! ÅH!

Nu ska jag fortsätta jobba. Se till att gå ut i solen nu :)


Kommentarer
Postat av: Miia

va söt blogg du har:)

2008-03-05 @ 20:12:12
URL: http://mariasaid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0