Mariefred

Idag var vi, som jag nämnt typ tusen ggr, på utflykt. Eller, "utflykt". Vi var på ett ställe som låg precis mittemot gripsholms slott som ju ligger precis intill vattnet och där satte vi oss för å käka...å det var så fiint! Med solen å allt!Riktigt riktigt grymt fint!
Maten satt extra fint när chefen bjöd mig på lunchen också.:p
Ni skulle ha sett kvinnans (som jag skrev om inlägget under) min! HAHA Å sen när chefen (efter mötet å allt) frågat mig igen om jag skulle med på festen eller inte
- va!? fes?t? vadå för fest?! Ska ni gå ut och festa ihop, ensammaa?
HAHAHA
Hon är mer än dubbelt så mkt äldre än mig.

Jo juste! Vi presenterade ju ett jobb för styrelsen och gissa vem som sitter där? SVT's fd. chef! Å hon blev lite irriterad över att chefen och den där kvinnan inte presenterade mig för alla då de presenterade sig själva, så hon ställde lite frågor om var jag läser å så ;)

Jaaa, inte så mycket mer att skriva om. Inte så mycket mer som händer i mitt liv helt enkelt

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0