narkomanen har sagt sitt!

Jag har lyckats få med mig en kompis för att donera imorgon! Hur många hr jag inte frågat innan? Alla säger detsamma, eller...det är två svaralternativ:

"Jag HATAR sprutor"
"Åååååaaaa... jag har alltid velat, men har inte tagit tag i det/har inte haft tid"

Men nu har Ilham hakat på! Hur häftigt är inte det? Ilham! Sista människan på jorden jag trodde skulle donera, haha. Förlåt Ilham, men det trodde jag aldrig faktiskt!

För att försäkra mig på att hon inte skulle banga så visa jag henne den här bilden.
Blodgivningssprutorna är fetare än de andra, så jag visa henne den. Såhär löd konversationen:


Zαlgα.  säger:

http://kornet.nu/blindhona/arkiv/images/giveblood.jpg

Zαlgα. säger:

du blir inte rädd när du ser den sprutan va?

Ilham säger:nej jag får en kick av sprutor

Och sedan, efter en del garv:

Ilham säger:
varför skrattar du?

Zαlgα. säger:
jag får kick av sprutor

Zαlgα. säger:
du låter som en narkoman

Zαlgα. säger:
hahahaha

Ilham säger:
men säg inte till nån


Varför skulle jag tjalla?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0