överraskningsfest!

Å ja! Igår var det överraskningsfest för kusinens fruga!
Det var en superkväll faktiskt:D

Det började med att jag syrran och sibar åkte hem till kusinen (som också är sibars äldsta bror)..där hjälpte vi honom med att fixande. Sen kom vi på att jag glömt kameran hemma så jag och sibar åkte hem för å hämta den. när vi kom tillbaks berätta dem en jätterolig sak, haha.
Kusinen hade beställt hem tre stycken pizzor, varav den ena var en vanlig familjepizza, den andra en XL och den tredje XXL och killen som hämta pizzorna känner tydligen min kusin...

- asså vänta....är det bara ni två hemma? frågade han och kolla på syrran och kusinen
- eeh,aaa

- HUR JÄVLA MYCKET KÄK SKA NI HA EGENTLIGEN?!
Alltså, sättet dem visa hans reaktion på, hahaha.

Efter ett tag kom födelsedagsbarnets syskon och kusiner och sedan kusinens alla killkompisar och då var det bara födelsedagsbarnet och hennes vänninor kvar (som var inne i stan på middag)
De kom in (efter en mindre panik-artad sitauation i köket) och hon blev grymt överraskad haha
Det var så härligt att se henne så glad efter allt:)
Sedan började hon garva sig till tårar då hon berätta att hon kvällen innan märkt att hennes man och hennes pappa hade börjat viska tillvarandra... då hade hon ställt sig på alla fyra och krypt (krypit?) hela vägen in till vardagsrummet för å tjuvlyssna och då hade hon hört allt om öevrraskningsfesten HAHAHAHA
Så jävla braa

Fan vad härlgit det var igår alltså. ALLA var så geniunt glada och det mina vänner är inte varje dag man får uppleva nuförtiden.

Idag är man inge vidare pigg direkt. Jag har ännu inte startat dagen och har inga planer på å göra det ännu, kommer ändå att hinna klart allt innan de två andra...

So long!

Kommentarer
Postat av: Gina

Asså gud vad ja skrattar nu,det var en riktigt lyckad kväll,och jaaa,jag blev överraskad trots allt haha!Men pizzorna tog ändå priset!

2009-12-11 @ 23:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0