sammanfattning

Ett, Ilham är tydligen den enda som läser min blogg:p
Hon har typ 5-6 datorer hemma (sen om det är stöldgods eller inte, kan vi ta vid senare tillfälle) och hon skiftar mellan dessa datrorer, och varje gång hon gör det så går hon in på min blogg, därför registreas varje dator på bloggen och får mig att tro att det är flera olika läsare!

Två, hur i hela fridens namn kunde man inte rösta fram andra generationen med kebabpizza låten?! Det var tusen ggr bättre än de andra!

Tre, vilken låt har Sanna Nielsen snott?! Melodin påminner läskigt mkt om någon annan låt som jag inte kan komma på! Det gör mig galen!!

Fyra, förlåt för att jag inte har skivit på länge, Ilham. Men jag ska fortsätta underhålla dig. Idag tog vi vår vänskaps relation till en högre nivå och träffades IRL! Bara en sån sak!

Fem, om jag nu har andra läsare än Ilham så vill jag bara skryta med att jag, ilham och syrran promenerade härifrån, till mariekäll vidare till sydpoolen, därifrån genom stan, sedan till astra och gick längst vattnet där tills vi kom fram till lina hage. Sedan gick vi med ilham hem och därifrån promenerade vi hem till oss. Vi blev så fryysna så det kändes som att vi brännt oss i solen efter en heldag på stranden! Så jävla mkt!

Sex, nu sitter vi, ett gäng tjejer, här i mitt vardagsrum och har kollat på melodifestivalen med chips, godis, öl,popcorn och läsk och såå..självklart, nötter.
Nu jäser vi.

Snart slänger jag ut dem! Imorgon ska jag börja plugga på körtkortsteorin eftersom pappa lovat mig en bil då jag får körkortet! Jag krävde ett kontrakt på löftet men pappa tyckte att det räckte med Ilham som ögonvittne på vårt samtal.
Men visst tycker vi att jag borde tagit det skriftligt?
Äh, får helt enkelt lita på farens ord och börja fixa kortet!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0