skitsnack

Oj, inte visste jag att blodgivnings rubriken skulle locka så många "okända" läsare, skojigt!

Men nu är det verkligen nog snackat om blod! Eller nja, imorse när jag skulle till bussen så mådde jag lite illa(mage+huvud) och fundera efter vad det kunde vara och så kom jag på att jag helt glömde bort att ta kapslarna som jag fått. Smartass.

Hmm...solen är framme idag i alla fall!:) Och så är chefen tillbaks från tyskland, lugnet är åter här på kontoret med andra ord.

Igår kom pappa hem med en ny dator, den var sjukt snygg men jag skulle betala för å få tillbaks vår andra burk - där hade man åtminstone alla sina bilder.

Nu, lunch!

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

2008-02-28 @ 15:05:03
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0