sol och bröllop...och jönköping

Hej ho hoho

Solen skiner idag, förbredelserna inför bröllopt började, ja innan jag ens vaknat. Palla!

Just idag vill jag ingenting hellre än å vara i Jönköping. Saknar det, faktiskt. Jag anade att jag skulle sakna stället, men inte såhär tidigt och inte såhär mycket.
Har kikat på en biljett dit och jag tror att det ska gå bra att åka iväg så tidigt från praktiken (Onsdag). Hoppas bara att det inte finns sådär asmycket att göra så att jag får ångest när jag lämnar stället :p
Så, förhoppningsvis så är jag i Jönköping 12 mars - 16 mars. Å där ska Samora och Elias förlovning firas -
ä n t l i g e n säger jag bara. ;p

Idag är det som sagt bröllop, ännu ett. Och jag har inte velat gått på den nångång, nånstans. Men man är väl illa tvungen när ens släkt går å gifter sig mest hela dagarna. Men förhoppningsvis så är det här bröllopet bra mycket mer annorlunda än alla andra, men å andra sidan så säger man så inför varje bröllop.
Som tur var så har man en del vänner som också vara där, fast från mannens sida, och dem har man inte träffat på ett tag, yei.

Nu är det tjejiga grejer som väntar. Manikyr, predikyr,hår, kläder, smink,skor+väska å en massa massa mer, varför kunde jag inte skonas å bli kille istället? Why God, why?
Haha.

Farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0