sol sol sol sol men IINTE vår!

Den här solen som har förgyllat våra två dagar här i Sverige har gett oss enormt mycket med energi! Man gå upp vid sju utan att behöva dubbelkolla om klockan inte ringt fel vid 03.00 - det är ljusare tider nu.

Men men men men. Vad gör folk ute med ballerina skor? Det förstår jag inte.
Självklart är det bara en massa sextonåringar som har dessa skor i febrari, "nä men jag fryser inte".

Visst, igår när jag kom ut från mn port och precis upptäckt bussen som åkt förbi så höll jag på å vända för å hämta min skinnjacka, men sen så slog det till i huvudet att det faktiskt, fortfarande är februari.
Idag var det NÅGOT mycket kallare än igår. Det är SVINKALLT ute, men vem bryr sig? Det kan vara hur kallt som helst! Det är OK att vinter halvåret är längre än sommaren (okej, riktigt okej är det väl inte) men så länge vi har solen framme! Eller hur?

Ingen kan stoppa oss när vi rullar fram - så länge solen är framme!

Ps. Jag förstår inte varför min chef tror att jag är så teknisk? Visst, mer teknisk än honom... men jag får en massa frågor kring internet, datorn, datorprogram - jag kan ingenting på riktigt! Men har ändå alltid lyckats gissa mig fram till rätt svar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0